Over Daniëlle

IMG 3695boek

Mijn naam is Daniëlle Pels. En ik stel mij graag aan u voor.

Ik ben optimistisch, enthousiast, nieuwsgierig, analytisch en soms een tikkie ongeduldig. Ik ben een optimist.

Kenmerkend voor mij is mijn nuchterheid en ‘hands-on-mentaliteit”. Verwacht van mij geen moeilijk vaktermen en lijvige rapporten. Maar een reële kijk op de werkelijkheid en een praktische aanpak van vraagstukken binnen uw bedrijf. Ik heb het vermogen ingewikkelde zaken te vereenvoudigen. “Laten we het niet ingewikkelder maken dan het is” is een van mijn favoriete quotes.

Ik ben communicatief sterk, kan goed luisteren en observeren. Door mijn helicopterview leg ik snel verbanden en doorzie daardoor de acties die doorgevoerd kunnen worden om de bedrijfsresultaten te verbeteren.

Ooit begon ik als fysiotherapeut maar zag al snel in dat de hele dag patiënten behandelen niet iets was wat ik mijn hele leven wilde doen. Ik heb veel geleerd in de jaren dat ik als fysio werkzaam was. Ik heb de medische wereld goed leren kennen en heel veel mensenkennis opgedaan. Dat is de basis geweest voor mijn passie voor communicatie. In de jaren als fysiotherapeut vroeg ik mijn patiënten letterlijk en figuurlijk het hemd van het lijf. Zo leerde ik wat mensen drijft en wat hun keuzes beïnvloedt.

Essentieel voor een vak als marketing.

Ik werkte in een mooie en innovatieve praktijk in Bodegraven waar ik van de praktijkeigenaren de kans kreeg om samen met hen de Fysiofitness op te zetten. In die tijd heel nieuw, hot and happening. Vanaf 0 begon ik de zaal te ontwerpen, apparatuur aan te schaffen en de missie en visie van deze innovatie te ontwikkelen. Daarna begon het werkelijke inrichten, de collega’s opleiden en natuurlijk klanten werven. Het werd een succes en mijn passie was geboren. Creëren en vermarkten!

Daarna ging ik bij Vierstroom (een grote zorginstelling in het Groene Hart) werken. Ik klom op van coördinator van de cursusafdeling tot directeur van de Stichting Contribuanten, de ledenorganisatie van Vierstroom. Een prachtig bedrijf waarin ik door mijn verschillende functies in tien jaar veel heb mogen zien, leren en meemaken.

Hierna ging ik als Marketing & Communicatie Manager werken bij ANBO (belangenbehartiger voor senioren/ouderenbond) waar ik ervaring opdeed in leden werven én behouden. Ik bouwde samen met de collega’s een mooi ledenvoordeelpakket, voerde een restyling van het magazine door en bedacht pakkende en effectieve ledenwerfcampagnes.

En nu heb ik InterDaan opgericht en zet ik mijn opgedane kennis en ervaring vanuit mijn eigen bedrijf in bij bedrijven!

In de afgelopen jaren heb ik een groot netwerk (freelance tekstschrijvers, journalisten, vormgevers etc.) opgebouwd. Ik ga uit van het principe: schoenmaker, blijf bij je leest. Dus schakel ik, indien nodig, deze professionals uit mijn netwerk in. Op die manier komen we samen tot het gewenste resultaat.

Ik ben een geboren en getogen Woerdenaar. Ik ben getrouwd met Richard en wij hebben twee zonen. In mijn vrije tijd waterpolo ik bij ZPC Woerden, bezoek ik theatervoorstellingen (m.n. cabaret), lees boeken op mijn e-reader en ga graag uit eten.